دپارتمان حمل و نقل لس آنجلس پیش نویس گزارشی را به لس آنجلس تایمز منتشر کرد که در آن پیشنهاد شده بود که اکثر وظایف اجرای ترافیک توسط غیرنظامیان غیرمسلح انجام شود.
پیش نویس گزارش که به مدت سه سال در حال انجام است، طرحی را برای کاهش مرگ و میر ناشی از ترافیک و نگرانی های ایمنی با استفاده از خیابان های باریک تر، مسیرهای دوچرخه سواری بیشتر و استفاده از غیرنظامیان به جای پلیس برای اجرای تخلفات رانندگی ترسیم می کند. لس آنجلس تایمز گزارش داد، همچنین خواستار کاهش «توقفهای بهانهای» شد، که توقفهایی برای تخلفات جزئی ترافیکی در جستجوی جرایم بزرگتر، مانند جستجوی اسلحه یا مواد مخدر است.
بر اساس گزارش لس آنجلس تایمز، دامیان کویت، مدیر اجرایی Streets Are For Everyone، دامیان کویت، مدیر اجرایی Streets Are For Everyone، گفت: «به عنوان یک شهر، ما برای ترافیک خود، میزان تخلفات رانندگی و توانایی خود در مهار تلفات و جراحات جدی، درجه F دریافت می کنیم. کویت افزود: «ما یک بحران خشونت ترافیکی در سلامت عمومی داریم.
طبق گزارش لس آنجلس تایمز، اداره پلیس لس آنجلس ادعا می کند که در سال گذشته 312 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند که 5 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است. داده ها نشان می دهد که از این تعداد، 159 نفر در برخورد با عابران پیاده کشته شدند.
این طرح از ابتکار Vision Zero الگوبرداری شد که در سال 2015 توسط شهردار وقت اریک گارستی اجرا شد و هدف آن حذف مرگ و میر ناشی از ترافیک با استفاده از زیرساختهای خود-اجباری یا زیرساختهایی بود که عمداً برای کاهش ترافیک برنامهریزی شده است. بر اساس گزارشات، پیش نویس طرح جدید لس آنجلس کمی با طرح Vision Zero از سال 2015 متفاوت است زیرا استفاده از افسران پلیس را برای اجرای «نقض های ترافیکی مرتبط با ایمنی»، مشابه دیگر برنامه های ترافیکی در برکلی، کالیفرنیا، اوکلند و فیلادلفیا کاهش می دهد. گزارش.
مایکل مور، رئیس LAPD از این ایده استقبال میکند و میگوید که «پیدا کردن جایگزینهایی برای پاسخ پلیس [to certain incidents] چیزی است که بخش بسیار به آن علاقه مند است.» او به لس آنجلس تایمز گفت.
کالین سوینی، مدیر اطلاعات عمومی لسآنجلس، «طبق دستور شورای شهر لسآنجلس، LADOT یک تیم مشاور را برای مطالعه جایگزینها برای اجرای قانون ترافیک مسلحانه و تسهیل یک کارگروه مشاورهای اجتماعی برای ایجاد توصیههایی برای شهر لسآنجلس استخدام کرد». وزارت حمل و نقل، به بنیاد خبری دیلی کالر گفت.
این گروه از نوامبر 2022 چندین بار ملاقات کرده است و انتظار می رود گزارش نهایی در هفته های آینده ارائه شود. همانطور که کار کارگروه مشاوره به پایان می رسد، LADOT مشتاق همکاری با شهردار، شورای شهر، آژانس های شهر شریک و ساکنان برای محافظت و پیشبرد خیابان های امن تر است.
شورای شهر لس آنجلس بلافاصله به درخواست بنیاد دیلی کالر نیوز برای اظهار نظر پاسخ نداد.