کالیفرنیا سیتی رستوران سرآشپزهای مشهور را از ممنوعیت اجاق گاز معاف کرد | راک امروز


پالو آلتو، کالیفرنیا، مدیران رستوران سرآشپز مشهور را از ممنوعیت اجاق گاز در این شهر مستثنی کردند.

به گزارش پالو آلتو آنلاین، رستوران تازه برنامه ریزی شده خوزه آندرس، Zaytinya، یکی از آخرین ساختمان های Simon Property Group است که در سال 2019 تاییدیه پروژه را دریافت کرد، از جمله برای خط گاز aa، که رستوران به آن متکی است. اما این طرح زمانی تغییر کرد که کارکنان برنامه ریزی به شرکت اطلاع دادند که با توجه به تجدید نظر شورای شهر در قوانین ساختمانی، رستوران ملزم به استفاده از اجاق های برقی است.

بر اساس این نامه، سیمون در ماه آوریل نامه ای نوشت و شورای شهر را تهدید کرد که در صورت حفظ ممنوعیت، شکایت خواهد کرد.

بر اساس بیانیه شورای شهر، این “وضعیت منحصر به فردی است که در آن بخش هایی از پروژه زمانی که قانون ساخت و ساز جدید تمام برقی شهر اجرا شد، ساخته شده یا در حال ساخت است.” به جز این وضعیت یکباره، نیاز تمام برقی پالو آلتو برای همه پروژه‌های جدید و بازسازی‌های اساسی اجرا می‌شود.»

آنا شیمکو، یکی از محققان، نوشت: «SPG مطمئن است که اجرای قانون دسترسی جدید در این زمینه از نظر قانونی ناقص و مغایر با قانون اساسی است، و SPG آماده است تا تمام اقدامات لازم را برای اعمال حقوق قانونی خود برای استفاده از تأسیسات گازی در ساختمان EE انجام دهد. وکیل SPG Group LLC. او افزود که Zaytinya به روش‌های سنتی پخت و پز متکی است که فقط وسایل گاز طبیعی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا «به طعم‌های پیچیده و خاص خود دست یابد».

وزارت انرژی در اوایل فوریه قانون جدیدی را اعلام کرد که یک “استاندارد حفظ انرژی” برای اجاق گاز و تجهیزات الکتریکی ایجاد می کند. قبل از قانون فوریه، ریچارد ترومکا جونیور، یکی از مقامات ارشد کمیسیون ایمنی محصولات مصرف‌کننده، به بلومبرگ گفت که ممنوعیت ساخت و واردات اجاق‌های گاز در صورتی که «نمی‌توانند ایمن باشند» روی میز است. ارتباط وسایل آشپزی با موارد آسم دوران کودکی.

«Zaytinya نمی‌تواند کیفیت آشپزی و شهرت خود را به خطر بیاندازد، و اگر SPG نتواند گاز را در ساختمان EE ارائه کند، Zaytinya احتمالاً تصمیم می‌گیرد در داخل شهر قرار نگیرد. شیمکو گفت که این یک ضرر تاسف بار برای ساکنان پالو آلتو خواهد بود و همچنین یک ضرر قابل جبران است که SPG مجبور خواهد شد به دنبال جبران آن باشد.

محتوا توسط سارا اسلیم ایجاد شده است

نظر شما در مورد داستان چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!




دیدگاهتان را بنویسید