سوال “گوچا” دموکرات در جلسه تسلیحات مجلس نمایندگان در صورت او منفجر شد | راک امروز


یک نماینده دموکرات کنگره که روز پنجشنبه در جلسه استماع کمیته فرعی دولت فدرال در کمیته قضایی مجلس نمایندگان نشسته بود، در حالی که توییت ضد پلوسی J6 که او می خواست به گردن یک افشاگر اف بی آی بیاندازد، لحظه “عقب” خود را در صورتش دید. او باشد

هرزه. لیندا سانچز، D-Ca.، فکر می‌کرد که کالاهای مارکوس آلن، افشاگر تعلیق شده FBI، دامپزشک جنگ عراق و “متخصص عملیات کارکنان” FBI را دارد که آزمایش کرد که به دلیل زیر سوال بردن روایت دولت در مورد ژانویه با تلافی شدید روبرو شده است. 6.

سانچز محتوای توئیت «مارکوس آلن» را خواند که در آن نویسنده، نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان و دموکرات را به دلیل «مصوب کردن» ژانویه سرزنش کرد. 6.

مشکلی که برای این نماینده کنگره وجود داشت، که او هرگز آن را در حالی که با پرسش های خصمانه خود ادامه می داد، تصدیق نکرد، این است که توییت “مارکوس آلن” که او نقل کرد از یک “مارکوس آلن” متفاوت بود.

گرگ پرایس، محافظه کار توییتر، اظهار داشت: «به نظر می رسد لیندا سانچز یک حساب کاربری تصادفی در توییتر با 118 دنبال کننده با همان نام شاهدی که در جلسه حضور داشت و ادعا می کرد که او بود، پیدا کرد.»

با توجه به گزارش موقت کمیته تسلیحات در مورد افشای بدرفتاری ادعایی FBI با افشاگران، «اف‌بی‌آی تعلیق کرد. [Allen’s] مجوز امنیتی برای انجام ساده وظایف شغلی خود – انجام تحقیقات مرتبط با مورد با استفاده از مقالات و ویدیوهای خبری منبع باز و ارسال نتایج جستجوی خود برای همکاران کارگروه خود.

همانطور که واشنگتن فری بیکن گزارش داد، آلن “به اتهام ترویج “دیدگاه های توطئه آمیز” در مورد 6 ژانویه به بی وفایی به ایالات متحده متهم شد. در جریان قیام».

تعامل سانچز و آلن به این صورت بود:

هرزه. سانچز: آقای آلن، آیا تا به حال از توییتر استفاده کرده اید، بله یا خیر؟

آلن: من از توییتر استفاده کرده ام، بله.

سانچز: خوب، و آیا حساب شما: ‘@MarcusA970506645؟

آلن: این اصلاً حساب من نیست، خانم.

سانچز: باشه، این حساب شما نیست. خوب، در 5 دسامبر 2022، یک حساب کاربری تحت نام مارکوس آلن توییتی را بازنشر کرد که در آن نوشته بود:

آلن: -این حساب من نیست خانم-

سانچز-اما شما اجازه ندادید من سوال را تمام کنم، قربان [another congressman jokes: “Might have been the football player?”]نگذاشتی سوال را تمام کنم. و زمان از آن من است. در 5 دسامبر 2022 حساب کاربری به نام مارکوس آلن توییتی را بازنشر کرد که در آن نوشته شده بود: «نانسی پلوسی 6 ژانویه را اجرا کرد. اگر موافقید ریتویت کنید.» آیا با این جمله موافقید، بله یا خیر؟

آلن: آن، آن – نه، خانم، این اصلاً حساب من نیست. هیچ نظری ندارم-

هرزه. سانچز: من می پرسم که آیا شما با این جمله موافقید، بله یا خیر؟

آلن: لطفاً بیانیه را دوباره بیان کنید؟

[Subcommittee chair Jim Jordan tells Sanchez her time has expired.]

سانچز: من فقط می خواهم او جواب بدهد. … آیا شما نانسی را باور دارید، آیا با این جمله که این شخص توییت کرده است که نانسی پلوسی 6 ژانویه را روی صحنه برد، موافقید، بله یا خیر؟

آلن: نه.

سانچز: ممنون.

بر اساس گزارش کمیته، “افشای این کارمندان FBI نشان دهنده سوء استفاده فاحش، تخصیص نادرست منابع مجری قانون، و سوء رفتار با رده های رهبری FBI است.”

آلن در شهادت خود گفت: «من و خانواده‌ام با برداشت‌های زودهنگام از حساب‌های بازنشستگی‌مان زنده می‌مانیم، در حالی که FBI درخواست من برای تأیید برای به دست آوردن شغل در خارج را نادیده گرفته است».

تلاش ناموفق سانچز برای دخالت دادن آلن تنها ظالمانه ترین تلاش دموکرات ها برای کاهش اعتبار افشاگران بود. چاد پرگرام، گزارشگر دیرینه فاکس نیوز دی سی، خط پرسش سانچز را در دو توییت خلاصه کرد: «1) نماینده دم CA سانچز در [House Select Committee’s] اسلحه سازی دولت [hearing] در مورد افشاگران FBI که می گویند با تلافی مواجه شده اند: «من فکر می کنم مهم است که ما این جلسه را به خاطر آنچه که در واقع هست تشخیص دهیم… این جلسه وسیله ای برای مشروعیت بخشیدن به… 6 ژانویه و افرادی است که آن را مرتکب شده اند. 2) سانچز: و چرا؟ زیرا دونالد ترامپ دوباره برای ریاست جمهوری نامزد می شود. و اگر رویدادهای ششم ژانویه را عادی کنید، اگر دروغ های تقلب انتخاباتی او را تکرار کنید، شاید او چندان افراطی به نظر نرسد.»

علوفه برای توییتر
طبیعتاً محافظه کاران توییتر به شدت سانچز و گستاخی او را در انجام «بازجویی» از آلن بر اساس یک فرض نادرست مسخره کردند. نمونه‌ای از این توییت‌ها، از جمله یکی از این توییت‌ها توسط نماینده. Matt Gaetz، R-Fl.، که با روحیه سؤالات خود، خواستار پاسخ برای توییت “لیندا سانچز” شد:

ویدیوی گاتز از آلن پشتیبانی می کند
در اخبار مرتبط، گیتز در جلسه دادرسی شواهدی ویدئویی ارائه کرد که نشان می‌داد دفتر میدانی FBI DC FBI، در گفتگو با دفتر میدانی این دفتر بوستون، اساساً تأیید کرد که آلن در سوء ظن خود مبنی بر نفوذ ماموران مخفی FBI در تظاهرات طرفدار ترامپ J6 درست بوده است.

گاتز ویدئویی پخش کرد که در آن یکی از مقامات اف بی آی بوستون گفت که او از بحث هایی آگاه است که در آن مقامات FBI دی سی گفتند که نمی توانند برای اهداف تحقیقاتی به هزاران ساعت ویدئوی نظارتی J6 دسترسی آزاد ارائه دهند – همانطور که دفتر میدانی بوستون درخواست کرده است – “. زیرا ممکن است … UC (افسران مخفی) یا CHS (منابع انسانی محرمانه) در آن ویدیوها وجود داشته باشد که باید از هویت آنها محافظت کنیم.”

گیتز در جلسه استماع گفت: «بنابراین، آقای آلن، شما به خاطر گفتن همان چیزی که دفتر میدانی واشنگتن به بوستون گفته بود، انتقام گرفتید.

گاتز در توییتی نوشت: «وضعیت: دفتر میدانی FBI در واشنگتن دی سی تایید کرد که افسران مخفی، مخبران مخفی و دارایی های FBI در 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده حضور داشتند، علیرغم اینکه رای، مدیر اف بی آی بر خلاف آن شهادت داد!




دیدگاهتان را بنویسید